Carro/Häxan -

Du kan springa, men gömma sig går inte..

Så sant som det e sagt så kommer allt ikapp, Förr eller senare inser man allt man ställt till med. Se bara på mig och Tommy.. Orkar inte snart mer..  Han har 2 st.. Ännu. Ljuger dag som natt.. När vi ses e han gullig och fjäskar hej vilt..
För stt sen helt slå om..

Många gånger har jag väl sagt, inte igen..Och lika snabbt har man förlorat fattningen när han kommer bakom en och börjar kyssa en i nacken, Alla söta sms.. Shit.
Dunka mig gul och blå så jag inser nångång. Å helvetes jävla skit fan!

Har bara lust att gå och..... Ja FÅR JAG DET ELLER???
Ibland är det så hemskt jobbigt så man önskar att man bara försvann. tänk om man bara försvann en dag, Ingen hittar en.. Allt bara svartnar..Som sist.
Sitter bara och stirrar, Vaken om nätterna.. Äter inget längre.. 
Äter bara för att. så det är gjort liksom.

Sen fattar jag inte vad folk tänker med, Hjärtat är nog inte med hela vägen..Tror fan inte det.. Gå från ett till ett annat. Nej, tror inte det du, Se och lär för fasen. (( Erfarenheten själv))
Jag tar emot allas problem, Själv vill jag bara... Aja.
Kan inte ens gråta mer.. Varför? Föresten, kanske ska ta ett snack med herrgården igen.. Vad gör det om jag blir fast? Nån som skulle bry sig? I dont think so... Fast i ande värden.. Jag kasllas inte häxan för ingenting..

Föresten, Ska tatuera mig igen..I juli. Skin eller fox.. Tja, det märks.. 

Madde fick en fyrhjuling av T igår.. Jaha då vare kört da.. No häst för henne inte. Nu fyrhjuling, sen fiddy,cross.. tja.. Det e inte jag som blir ruinerad :P

Får nog bli ett mail sen.. Till "har du sagt A får du säga B"
Men vette fasen om man kan skriva det man vill. hmm.. Kanske blir så att fler får läsa. Vilket dom inte har ett jävla skit med att göra!

aja, det märks...

Ska ut och få Cancer nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0