Carro/Häxan -

Häng på...

Rubriken idag är väl inte den bärsta men..Aja, vet verkligen inte vad rubriken skulle få heta allafall så..
Glömde berätta att jag var in på Raias iFredags och köpte massa rökelse och en doft-ljus-lyckta..(Heter det så?) Aja..
Eftersom jag ääälskar Drakar så fick det bli en sån. Måste hålla total koll på mina kvitton bara.. (Kanske kan få tebax det på skatten sen..)
hmm... Håller därför total koll oxå på allt som kommer in. :) I Pengar alltså..
Aja.
Känner mig som en pink Panter idag.. Bara rosa på mig. Men vem fan bryr sig? Om ni inte vill se, Blunda då!

Suck.. Blir så jävla irriterad på folk som tror dom e bättre. Finare och dessutom skryter om det!
Eller som en liten fin pik, som jag fick, "Ska du, Fotograferas, med en Porsche?? ha, ha, ha..!!
 Ja, Vem har sagt att DU behöver bry dig om det då? Tro mig, Även jag e vacker! Och alla vill nog inte ha dig heller så..
*arg*

kul att få massa pikar i bloggar runt omkring.. Aja, avis eller??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0