Carro/Häxan -

KANAL 5!!

YES!!!

Imorgon bär det av, Först ner till västerås och hämta upp folk och sen bär det av till Stora Stockholm! Och inspelningen av kanal 5:s nya program, MUSIKMASKINEN. Där kändisar tävlar mot kändisar!!

Kommer nog att bli huuur kul som helst! Det här e jag fanimig VÄRD! Sist blev jag bjuden till Sanningens Ögonblick, kunde då tyvärr inte komma. Men så ringde dom igen och frågade om jag ville komma nu istället. Klart man vill det :D Så nu är det bara att börja packa lite och välja kläder inför morgondagen!

Och få tag på Cattis och Tony som ska vara med dit. :D Sen är det bara att boka biljett till tåget imorgon..Och hoppas på att det finns platser kvar på tåget. Sen är det bara att tuta o köra.. Hoppas Tony har sin gps kvar i bilen.. Annars blir det jobbigt..

Hoppas ni mår bra, För det gör verkligen jag!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Dom var här igår och installera nå jävla bredbandsnät och dom har ju borrat i betongen i varje rum så när vu kom hem igår kväll fick jag skura hela lägenheten 3 ggr och jag skulle behöva städa fler ggr för det är lika skitigt fortfarande.

Jag blir galen.

2008-06-03 @ 10:56:37
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja Fredrik sa att han skulle ringa och klaga idag, typ alla grannar är lika förbannade.

2008-06-03 @ 11:04:02
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0