Carro/Häxan -

Längtan.

En längtan efter nått.. En önskan om att allt skulle bli bra. Varför kan det inte bli det? Gick och la mig halv 4 imorse.. Kan verkligen inte sova om nätterna.. Whats wrong??
Vad har hänt igentligen, Tja. Inte så mycket. Min magkänsla jag har haft ett par veckor besannades igår.. *visste väl ä*

Sitter och tjattrar på msn nu med Cattis..HoHo. Galna kvinna!!
Lika tokig och Galen som jag.. Looooove!!
Satt och raderade massa nummer igår, och även på lunar.. :D Kan hjälpa kanske.. Hoppas det..
Kanske var skit det samma ändå med vissa saker.. Nu e jag sådär gottis gugen igen.. Gravid? :S

Har fan inte ens fått min mens heller.. *Shit!*
Ska kolla det sen.. Not again.. Pleeaaaaase!!
Har lite av ett sms krig nu..Med Eric..haha.. Så tokigt det kan bli..

Nu ska ja gotta mig i Godis..


Vi ses, När vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0