Carro/Häxan -

Midsommar i Leksand!

Å hej å hå.. Dagen/kvällen/natten igår var minst sagt oplanderad..Eller jo, den VAR planerad. Men slutade oplanerat. Inget gick som det skulle. haha..Kanske var bra det.

Iallfall så blev det midsommarmiddag hemma hos Cattiz, Med sill såklart och massa annat gött!
Färgade håret där och sminkade mig. Lockade håret (impus grej som tog typ 3 timmar) Bra Carro där.
Sen hem i full kareta och invänta min skjuss som för övrigt alldrig dök upp. Tur ville bosse hämta mig och sen fick jag åka med han och johanna till Leksand! TACK mina vänner för det!

Väl framme i Leksand, dönade iväg till Jojos polare vid gropen, sen hittade vi på mina vänner på tivolit. :D
Jippiiiiiii...Sen begav vi oss mot "mitti" där vi hittade alla gamla kändisar. Nilma,Larsson,Tolfers. MINA barndomsvänner/partypolare.
Lägger in en bild på Tolfers bil (som jag har 5 års minnen ifrån...UNDERBARA minnen alltihop) Saknar verkligen den tiden, men det blidde en liiiten repris igår om jag säger så..haha..spriten flödade rätt fint där.
haha, å pinks på FULL volym!! LOVEE!!!!!!!!!!!

Sen på hemvägen racade vi med en passat (kalles) haha..DÄ har jag film på!!! asg.. Jag och johanna filmade massa och tog kort.. Fan vad kul vi hade.
Så tänk på att korten e rätt suddiga, pga av min lillfylla...och sen att vi åkte rätt fort och i massa gupp.. Så därav "suddigheten"...

Kom hem 4 imorse... T ringde 04.50.... *jaja,*
Suck.

Ikväll vet jag inte vad det blir... Fest i hope!

See Ya!

Bästa midsommaren på många år. Dålig start men ett härligt slut. Så samanfattar jag gårdagen!





    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0