Carro/Häxan -

Pippi Långstrump...

Tommy var hit idag.. Jag fick bara lov att visa min extrema likhet mellan mig och pippi! Så jag slänger upp håret i 2 tofsar (En på vardera sida...) och lägger in lite fräknar  på kinderna och mascara på ögonen.. haha... (Tro mig, kul hade han)...

Medans vår dotter flinade glatt (och pekade) mammmmaaaaaa, pippiiiiiii!!!! :D (nähä, no kidding...!!!)

Känns ju skönt att få veta vem man e lik... Dock hade jag valt en liiiite mer SNYGG människa. Typ nån supermodell eller så... (Det är väl inte fööör mycket begärt?? riiiggght??) Carro, som tänker som en blondin nu!! :D

Tror jag ska kliva in i duschen nu... Eller oxå väntar jag tills alla e klara..


Nicke har en polare här nu, från sthlm.. Shit, människan använder (hör här) PLATTTÅNG!!! hörde ni, PLATTTÅNG!!
Och ca 3690098098567 tusen olika styling produkter.. fan tillomen hans shampoo o balsam e sånt dänt svindyrt tjafs..
*AVIS!!! jaaaaaaA*

Ska sätta mig ner nu...Och morra lite till...Ja ent BITTER!!!


Nä, För ja e inte Bitter!!


Bara ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0