Carro/Häxan -

Snart På Väg Te Rättvik!

Ska till Rättvik idag och lämna Madde..Mamma ska ha henne tills på Onsdag för jag ska hem te pappa och städa huset och fixa! Ska dessutom hinna med att fixa landet/rabatten.. Som kan bli jävligt fin om jag bara lägger manken till. Desstuom syns hans hus så jävla bra från stora vägen så nu måste det bli fint på gården!!

Gillar dessutom att hålla på i rabatten och plantera och dona så det här kommer nog att bli bra tillslut. Får se det som en investering, med tanke på att vi ska ju ta över huset sen :D
Så huslös blir man ju inte i första taget.
Ska packa åt madde och städa upp i hennes rum nu. Ser ut som ett bombnedslag där!!

Hur kan en 3 åring riva till så mycket på 10 min?????????
*Hör nu hur massa böcker faller...* SUCK!!!

Tur jag har koppel på henne ute! *haha*

nån som vill leka med oss?

Väntar nu på Danne och Johanna... Ska duscha oxå.

Hur fn ska jag hinna allt??

Jo, jag drar från bloggen såklart. Då hinner jag med allt!

See Yaaaaaaaa!!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Fin blogg!

2008-06-29 @ 13:09:38
URL: http://chocolatechic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0