Carro/Häxan -

Sommar,Koskit och Lite uppdatering!

Nu äre sommar nu äre sol..Nu äre koskit i hagen..

Fick ju lön idag...Så det var bara att bika in te stan och införskaffa sig ett par sony högtalare till mobban. Dom andra låg ute i garaget, och slängdes kort därefter..
Men först vad jag och panso in på Tatziki och käkade lunch..
När "förrätten" var uppäten, ringde det på min mobil. (Dolt nummer)....
Kan ju bara tala om att NU är jag JÄVLIGT nervös.. Men på ett fruktansvärt POSITIFT vis!!!
Längtar nu...Och om ni nu tror att jag kunde häva in mig varmrätten, så tror ni fel..fick inte ens i mig hälften av käket.. Magen bara pirrade..
Men Men..Vi får hoppas och hålla tummarna att det blir bra i slutändan.. :D
Dricker mitt kära kaffe nu. Sen ska vi te garaget, provade fyrhjulingen igår..haha
fy fan, den började vobbla i 40 blås...INTE kul. Så nu lär vi strupa den, för maddes skull..
Får se om hon vågar sätta sig på den idag.. :D Isf kommer det kort ikväll och kanske någon film..

Jason Mraz- Im Yours!

Kate Ryan- Ela Ella..

Sabaton- 40-1 (min ringsignal..)

Läntar tills den 15 Juli.. *BAJS nervös!!*

Sänder en hälsning till min Darling Cattiz.. :D
Å en te Johanna i Blge, Som just nu jobbar på P&L.. :D

Ske snart döna ut te Garaget.... Madde ska få prova sin leksak!
 Ja... en 49 kubikare :D
(Den e HEMSK att köra, Börjar vobbla som fn i 40 blås!)

Så nu ska vi strypa fanskapet!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0