Carro/Häxan -

Trötter,Butter och vart fan tog prosit vägen??

Antagligen ligger han under täcket och snarkar redan.. Borde jag följa hans recept på en god natts sömn?
*humma*
Tror nästan det..För john blund kikade nyss förbi med lite trötthetsdamm..


Godnatt bogger`s :D


En ny dag imorgon, med nya bravader..

Kanske bode köpa en fishjälm åt Cattiz.. haha... Å kanske en åt mig själv!


haha....

- Cattiz, dina fisar gör så att marken skakar...haha
- Haha, å jag som trodde att det var mobilen som vibrerade...
- ahah, känner du inte igen dina egna drag?
- nej, dom kommer för ofta!! hahah

Eller som när vi cyklade hem idag från Anders jobb..

Väskan hennes fastnade i ena hjulet, varpå det låter *prrrrrrrrrfrrrr* (Nått åt det hållet)

- Cattiz, Din väska markerar revir på hjulet...
- Jaha, var det det som lät, Trodde det var jag som släppte mig..
-haha, du borde väl märka om du fiser??
- Ne, inte alltid.. Dom här rackarna e vilsna små djävlar.. Dom kommer och går som dom vill...Å ibland hinner jag int me dom!!
- Men Cattiz... (jag skrattar så jag nästan trillar av cykeln i den där minimala backen).....Efter tio minuter har jag ont i varenda skrattdel, och kordinationen e = med noll...

Shit, vi kan fan ha kul vi!!




Kommentarer
Postat av: Linda

ahha jo men tjenare, då räcker det ju inte:P

2008-06-17 @ 23:30:51
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0