Carro/Häxan -

Appropå...

Satt igår och disskuterade lärare... Minnen kom upp och jag kom på en hel del,

Ex min Engelska lärare, Cannon- Whit Canon you can..... *oki, stava är jag inte bra på, har glömt allt*

Idrotts läraren, Åke- Åki poki whaiky payky...

Min svenska lärare var oxå min Dressyr tränare.. *Yey*

Nu kommer jag lixom int på nå mer om mina lärare. Förutom att vissa hatade man och vissa älskade man.. *Nästan iallfall*

Trodde idag att Pannso skulle komma till 11 kaffet... Men icke sa nicke. Hon drog iväg och tränade istället.
Själv ska jag dra snart och köpa ett träningskort. Dessutom väntar jag på min hund nu.. MIN HUND INTE DIN, DIN förbannade jävla fitta!!! *%&/%&//(&()%&(&/Y!"#!"#"!#!"#* Elak, jag är!

"Skit ska Skit ha" Så äre faaaan!!!

Aggresiv...

Tänkte skriva nåt nu... Men jag håller det för mig själv.

Förbannande jävla dator säger jag bara. Grafikkortet ä fn paj snart.. nån som har ett nytt??

Ja, och där dog nästan skärmen. Ser knappt vad jag skriver..Men aja, Dax att avsluta...

Puss på skinkan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0