Carro/Häxan -

Give me a Break!!

Så GRYMT sugen på en break nu så jag vet int vad jag ske ta mä tä! *goooodiiisss*

Jag får skylla på jobbet..För där har vi mycke godis..Och man har ju alltid lite småpengar med sig.Så man köper ju alltid nått gott att sitta o gluffsa på.. *jobbigt att tugga ibland bara* öhöhöh...

Åter till verkligenheten. Idag har jag pysslat med mycket, och mer lär det bli.. Tvättat,Diskat,Damsugning och massa annat dravvel.. Men Fint blir det. :) NICCEEE!!
saknar min dator dock.. Den är hos mr U och opereras.. höhö...
Imorgon ska jag dra mig ut till pappa och till garaget..Hoppas jag!

Testade gamla bettan igår oxå..Hon gick bra.. nog för att jag gasade som en dåre da.. Men thats just me.. Gaskåt. Fort ska det gå. :) *Gilla*
Nä, nu tänker inte jag skriva mer.. Nu tänker jag döna runt med pluto, damsugaren..
Sen kolla på en ny bikini! *Läge för det nu*

köpa träningspass på tisdag! *Yey* Nu jävlar ska fettet bort!!!

Tänk om tuttarna kunde växa oxå? Känns som dom krymte i tvätten!
dom har fan försvunnit.. Och jag som hade 2 apelsiner till tuttar förut.. (Ja, Nästan iallafall...)
*Gråter en svätt*

Så..Kanske skriver mer sen ikväll.. Men just nu.. Näää...

Vore ju kul att få se folk som verkligen LÄSER min blogg oxå.. Annars kan man ju lika gjärna ta bort den..Igen!

Vet faktiskt inte varför jag har en blogg.. Kan det vara för att jag har ett minne som en guldfisk och att jag måste gå in här för att se vad jag har hunnit med att göra och inte??..
*Skadad*

Ska träffa Piff och puff imorgon.. (Chefen och tommy) Eller som vi annars kallar dom, Dum-Dummare!

Ja, Det är inte lätt alla gånger..

Men det är skönt när det går.. *som FN*

HöHö..

undrar om vi får samma buss i sommar..? hehe.. *Gung gungeligung,,,*

Man kallas ju inte porris för ingenting.. Men man är bara sig själv när man har sina vänner omkring sig..Annars är man rätt stel, Mot vad man brukar vara!

HeHe..

Vi ses, När vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0