Carro/Häxan -

Oh a....

Rubrikfantasin är inte på topp idag som ni kanske märker..
Men What the fuck, som jag bryr mig..Igentligen..

Helgen var minst sagt...Trevllig...hehe..

Nu ska man inte säga för mycket, men jag fick ut nått av det iallafall..Vackra ord kommer i dom bäst trevliga ställerna.. *Hmm* Mer säger vi inte om det..
Just nu kör jag på det här, Ta 2 betala för 1.. höhö.. **Tolka det inte som ni vill*

Och sen det här allt om sex... Detaljer gillar vi. Så länge det är på NORMAL våglängd.. haha
Flummig jag känner mig, men det e fn Annsos fel.

Fredagen gick åt till att fixa och trixa inför fotograferingen. Mublera om vardagsrummet a la Carro, Det var jag bra på!! Fi Fan, man lär sig..
Vita lakan, Överallt nästan. Eftersom en fondvägg inte existerade.
Men det klarade jag av så lätt så.

Nu ska jag jobba, Se you soon!

Pöss på rumpan!

Hej Hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0