Carro/Häxan -

Försök till hmm..intresse?

Vi kör 20 snabba frågor under tiden.. Så ni får veta lite annat om mig..

Bästa med sommaren: När jag och Fia drar och handlar,Torsdag,stressigt, och vi är på väg till Orsa för årets första race. Hela dagen är stress. Packa Vanen, Dra upp bilen på trailen. Packa allt i husvagnen. Dra iväg i volvon och handla, toka oss på affären med kundvagn mobiler och samtal hit och dit vad vi ska ha med.

Bästa med Midsommar:  När vi kommer upp till Orsa och ser flygfältet framför oss tona upp sig. När man sen kommer in på Tävlingområdet, bilen ska besiktas,Tältet ska upp,allt ska packas ut och Grillen ska tändas.

Jobbigast med året: Veckorna innan Race, innan allt e på plats i bilen, Timmarna innan man ska lasta är det meka som gäller. En vecka innan är det värsta..Man sover i Garaget. Timmarna innan man ska lasta är det start av bil (och man håller andan för att bilen ska GÅ). 

Slutet av sommaren:  Racen är klara, Bilen får vila tills nästa sommar. 1 månads semester, sen dax att skruva igen.

Ja, lite mer fick ni. Nu orkar jag inte mer för idag.. Jag har spenderat kvällen i Garaget. Som vanligt nu när snön har smällt.
I år är det nämligen jag som sitter bakom ratten, inte vid sidan om framhjulet. :)
Lacken är klar. enda som ska i är bälten. Det är ju sockersött!!

I år blir Teamet stort. Vi är närmare 5 förare i år. I Ett Team. 

Fan vad jag längtar till Midsommar!! Bränt gummi, bilar som det mekas med in i sista minuten, däckskrik, alla applåder...ååå myyys! 

Och Vanen. hehe, vad skulle vi göra utan den? Trånkt, Varmt och ja, en karl som snarkar i örat på en.. Kan det bli bättre? hehe... 

Och jag å Fia som Dansar i tältet, Carro som hm.. testar klisterbanan med T... Nej  S inte aj aj i år. Vi har redan disskuterat det och jag slog dig med 2-0 i garaget. 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0