Carro/Häxan -

Hej hopp i Galoppen..

Eftersom det är Mors Dag imorgon så ska jag dra upp och handla massa gott idag.
Ska göra en prinsess tårta tills imorgon samt bka bullar. *Göttans*
Man e ju husmor som sagt... Får se vilka som kommer imorgon da.. Brorsan skulle iallfall komma och "gratta" mig. Sen kommer min älskade dotter idag. Så kvällen blir lugn. Ska bara vara hemma och se på Shlagerfestivalen. och gluffsa bullar.. :P

Morgondagen blir väl inget mer förutom att jag ska bjuda familjen på fika.
För hoppningsvis kommer Madelenes pappa oxå.
Vi får se, är väl i stort sett shit the same om han inte dyker upp i vanlig ordning.
Känns som det kvittar igentligen.

Nä, dax att knata till affären da innan Maddish kommer hem. Inte hann man med Garaget idag heller.. (Sov över med ca 3 timmar.. :P) Oj så det kan gååååå...
Tror jag var värd en god natts sömn ändå jag. Jaaa, det var jag.
Slänger in en video snutt sen på gårdagens "Sing Star" övning.
Mia och Elin som fick gå ut som förse sångerskor, vikket dom gjorde bra!


Trevliga människor igår hemma hos Cattis. Och Mie som var av den naturliga sorten..
hehe..

Vi åkte föresten Karusell igår.. Den jäkeln snurrade mer igår kväll än vad den gjorde i Torsdags. Huvva.. Tyckte att den åkte högre upp oxå, och att det tog längre tid innan man fick gå ur skiten..

Urk, mitt lår mia blir alldrig sig likt.. (hon blåhöll i mitt lår under hela färden) Och jag blå höll henne lilla hand!
haha..Men fan vadf kul det var. Musiken dock kunde ha varit bättre.. Kunde man ha skakat rumpan i "stolen". Men icke sa nicke. :(

Hörde ni mig föressten, IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIi... .AAAAAAAAAAAAAIIIIIIIII... MAAAAAAAAMMMMMMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAA...
Om ni hörde så var det bara jag. :)

Tack gför mig och Hej svejs.
Tydligen var det efterfilifest igår... :P Jag sov!!!

Fick ett sms av Anders, Efterfilifest? :) kl halv 2 tror jag det var.. Då hade jag nattat kudden för flera halvtimmar sen.. *ZZZZZZzzzzzzz*

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0