Carro/Häxan -

Inväntar..

I väntan på bättre tider heter det jue.. Och det har jag väntat på länge nu..Borde inte dom där braiga tiderna dyka upp snart.. Jag anser att jag är värd det nu!!
Just nu väntar jag på min sega bror.. hmmma... Kaffet e påsatt..hehe, ehe. Och tårtan såt i kylen :) Bare att komme broder!

Så vad händer annars idag da? Ja det vette fasiken.. jobba ikväll. Sen blir det väl hem och sova..
fortfarande hosta, fick hostatack inatt som hette duga. och imorse.. Fan, när i helsike ska jag få sova då???
Tycker inte att jag gör annat om nätterna än att hosta..
Trodde det skulle bli bra, men icke.
Jag vill vinna pengar, lägga in inlägg i mina bobisar.. :)
Ska på ett modelljobb snart.. Plåtas med en Porche.. kuuuul... Nått att se fram emot!

Hoppas på mer "jobb" inom det.. :)
Hade massor att göra idag, men det var stängt..Så jag får stressa imorogn istället..

Nu kommer min bror, see ya!

*Vinkar föbrillt!!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0