Carro/Häxan -

Karusell i Helgen som var.. (Läs som fredagens inlägg)

Tror fortfarande jag e lite offroad idag.. Igår kom jag nämligen på att dom har ju massa karuseller i stan.. (ååå, grattis Carro) Som jag tog Cattiz under armen och knatade bort dit.. (dum ide Carro, DUM ide)!!!!

Cattis blev nämligen helt överlycklig i Frisbee...Till Carros stora...ehhm..Fasa?
Var bara att knata bort och hämta pengar, sen ner dit igen..
Vi satte oss i den fasansfulla "gungan". Blev fast spännda och...Nu fanns det ingen återvändo. Nu startade allt..
Och medans Cattis var sitta lyckliga jag, hon sa mest hela tiden "Värsta frihetskänslan.."

Det enda jag sa var AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH......IIIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII....!!!
typ.. kanske kom fram ett MAAAAAAAMMMMMMMMMAAAAAAAA...ibland oxå.
Men tror hela Falun hörde mig där ett tag...
Så om ni ska på Kalaset ikväll..Och ni hör någon någonstanns..(typ i Frisbee) skrika...Så är det nog bara jag!! :)

Ska försöka min på att dra med mig Anders ikväll.. *moaaahahahaa*
(Smider elaka planer) ler elakt.....hehe...

Sen åkte vi Crusingbil, det var kul. hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0