Carro/Häxan -

Kul..

Sibel, Hennes låt i Melodifestivalen 2008.. Så sant som hon sjunger!!
Skulle alldrig lämna en kille om han grät!
Har visst hittat väldigt bra låtar nu.. Takida-Curly Sue
Och FAN vad jag hostar. Hatar att vara allergisk! Som Madde, Provsvaren kommer på måndag förhoppningsvis. Och ska upp till sjukan imorgon och ta massa prover.
Cancer? Ja, Vem fan vet igentligen! *suckar* Fattas bara annat.. Skulle vara min normala tur. Allvarligt!

Mission ikväll.. Kan ju bli intressant. haha, Skrämma skiten ur Volvo killarna. ASG!!
haha.. Bara det inte ringer på min mobil ikväll..Då äre nog fn jag som kommer att skita ner mig.
Ev, en ny cross nu da..hehe..*hoppas* Kanske man kan åka och leka lite.. Får se vad det blir.. Nått litet åbäke, Så Madde kan åka sen oxå.. Hon vill ju!

HeHe..Hon blir nog en Cross, och motorintresserad liten tjej trots allt. Lik far sin. Men så var hon ju tänkt som en liten Jeramy oxå. (tydligen nån Crossåkare) .

Har nu blivit bjuden än en gång av Meterfilm till en nyinspelning i Juni. Massa kändisar...Mer säger jag inte, än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0