Carro/Häxan -

löördag!

Ikäll är det ju parken som sagt.. Försöker få snålstjuss dit och hem.. *lyckas ju inte riktigt bra om jag får uttala mig själv*

Åker iallfall med Hanna dit på självaste marknaden.. *Yammy* Så medans hon och karln hennes går runt och myser så är jag tredje hjulet.. *Great* eller inte..

föresten fick jag upp minnes bilder nu.. *Fan*

Dodgen,Gulingen, venen.. haha mycket minnen det kan bli.. "hold me now...!" Aja, så det kan gå..
Å herregud, gråter nästan.. Tur man kan leva på vissa minnen ibland. ccw.. haha.
Plattan i rättvik. Dunken. ena flaskan me sprit å andra med russian sweppers.. Kanon blidde man.. urk!

nu pratar vi om annat.. ducha kanske vore en lagomt bra ide.

Yes, så fåre bli!

See Ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0