Carro/Häxan -

Misson/Torsdagens övningar..

Har ni sett mig någongång vara smidig..? Nä, det var det jag tänkte..

Var på Mission igår, med Dixy,stoffe och Cattiz.. Galet!
Jag lekte programledare medans dixy och stoffe utforskade ett hus..Cattiz var måttligt road..(av murbruket jag berättade om!)
Ehe..

Sen fick hon tillomed se mig "hoppa" (smidig som en ko, klämma mig in genom ett toa fönster, 2 meter upp från marken) Det var ju lätt.. ehe.. Kan ju säga såhär att mina ben inte var så smidiga som jag trodde, jag var visst inte vig. *road*

Sen drog vi runt och letade roliga hus.. Slutade med att vi drog hem, köpte massa kött och slängde på grillen.. (engångsgrillar ska man inte lita på) Så det fick bli spisen...

Grillfest igår da hemma hos mig.. Jag,Cattiz,Emax,Uffe,Lea,dixy och stoffe. Kul som fn och mätt blidde man!

See ya!

Föresten e jag nog lite kär... DAEM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0