Carro/Häxan -

Ny poooooool..

Varmt idag hos bror min..mmmhmp! HOT rent utsagt.. Bor mitt i fina Elsborg, har super stor och kokhet balokng i markläge.. Och där ligger jag och jäser i bikini.. :D *aha aha Me like!!* Big time!

Ja iallfall, Var så hett så jag fick knata ner till BR och inhandla min dotter en sån dära pool..Blidde en bil.. *Vad annars, ungen e ju tokig i sånt ändå.*
Och sen en hand pump oxå.. *Vadå, Min lungor e uuuutmärkta för blåsnings metoden..* ????

Har lekt med Sara och William heeela helgen! Och Kutte. Gullig unge det där. Massa bilder kommer snart.. Om jag orkar ladda upp nu... *ZZZzzzz* Kutte väkte oss nämligen halv 10 imorse.. Och då ska ni veta att jag hade ett stycke klumpeduns Rossi i Sängen..Som dessutom hade lagt sig PÅ mig.. *vaaarmt* Vaknade av att hon snarkade mig rakt i örat.. *mysigt, not* Nu ska ni oxå veta att det där e en 70 kg kloss! *pust*
Skönt med dubbelsäng dock.. *Bressaaa*

Hade vattenkrig idag oxå, och igår mitt inne i stan i en fontän...Det var en upplevelse.. :D Belive me!! haha...

Nja, Bilder kommer...


PÖSS!!

Föresten, kommentera mera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0