Carro/Häxan -

Onsdag..

Vaknade 10 imorse. Panik, Skulle ju lämna madde på dagiset halv 11.. Så det var bara att stuttsa ur sängen, det slog mig rätt fort att jag hade världens huvudvärk. Inte trevligt. Var bara att knapra i sig 2 st 500 mg alvedon.. Och hoppas på att det skulle gå över..
Gick upp te dagis med Madde, Sen hem och smsa anders om att han kunde komma.. Så när jag stog i godan ro och sjöng medans jag diskade...Ställer sig katten och glor på mig, sen mot dörren. anders kom. Var bara att öppna och slänga på kaffe.
Sen drog vi ner till öb och köpte avfettning,massa diskmedel och svampar.. Här skulle det städas!

Sen drog vi ner till båten.. :) vi kom på världens bästa ide (eller inte) "spruta" diskmedel på båten.. gick ju skapligt bra. tror gräsmattan fick mer än vad båten fick. haha.. 2 nötter och en båt liksom. hur bra kan det gå??
Man kul var det iallafall....

Sen hem och bara glo. Cattis kom förbi nu på kvällen. Satt på balkongen och snackade goja. Blir ner till båten imorgon oxå.. Känner på mig att det kommer att sluta med vattenkrig...
Men det blir nog kul.  Jag och mina kommentarer.. - Anders, ska vi se om flygmåsen kan hoppe??

Vad har man gjort på 2 dagar igentligen.. tror inte att jag har hittat på så mycket som jag har gjort nu.. Helt galna dagar.. Bara skrattat hela tiden. :) tur jag kan roa andra om jag säger så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0