Carro/Häxan -

Snart så!!

Fy fan vad glad jag är idag! Vi ska nämligen ut på "spök-jakt!". Kan bli hur galet som helst!
Det blir just nu, Jag,Dixy,Uffe,Kristoffer och Cattiz! Men om fler vill haka på så är det bara att höra av sig på nåt sätt!

Hoppas galningarna från blge tar med sig kameran och oömma kläder! Trist väder ute bara, med vem bryr sig om vädret när man har bra kläder?!


Ska bjuda dessa herrar, och dam, på Napolionbakelse och Kaffe (eller en latte för dom som vill) samt massa bullar och gött! Håller nämligen nu på att baka. Och ikväll ska jag bjuda Fredrik och hans kompis på Mintkaka, hade jag tänkt!
Får se om det blir Blge eller om jag blir hemma. Det märks!

Marknaden i helgen da!!


Lägger väl ut bilder här ikväll på "jakten".


På återseende!

Kommentera mera föresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0