Carro/Häxan -

Sol,Vind och Vatten..

  • Underbart väder att vakna till.. Så Glad som jag var imorse när jag slog upp mina dödströtta ögon, har jag nog inte varit sen för 3 år sen.. Oki, 4 år sen kanske.

    Hemskt att vakna upp och veta att på kvällen kommer inte det att vara samma sak.. Ingen som ligger brevid en längre, inget mys,inget kel, inga kyssar..Underbara kyssar som är fjärilslätta och som tar en med storm. *Borde banka mitt huvud i nått stort och hårt.. Och nu talar jag om en vägg och INGENTING annat!*  (haha)

    snackade karlar idag med Kaffe. Gick ju inte vidare great.. (jag har gjort det uppenbara. Skrämt bort karln!) Jisses, ibland..Oki oftast...Är jag FN inte klyftig asså!
    Som jag sa till (fn minnet sviktar..) vad fan heter han nu igen da.. ååå..JO, ETCKO. Som jag sa till han igår.. "stryp mig, jag lovar, du fååår jueee...

    Samtalet ledde till att vi skulle säkert bli gifta på kuppen, just för att vi ärthjärnor skulle "råka" skriva på ett helt annat avtal.. Men det e en annan historia.
    Tur man har kul och bjuder på sig själv måste jag tala om.. Undrar om man hade haft...öööö....Fan, nu minns jag inte heller vart det där skulle leda. ..(Skyller på solsting jag. ) Jaaa det gör jag, för det fåååår man göra. Det säger Cattiz! :)

    Men shit april vad varmt det är ute.. Ja jag vet, jag SKA inte klaga!!! Jag ska vara GLAd över att värmen äntligen e här. Jaaa, det ska jag!
    Kan bara erkänna att ville INTE att min natt skulle ta slut! Aldrig i helvetet att jag ville det! Den kan jag göra om... Meeeeer!!!! *Älska mer!*
    Oki, vissa partier kunde vi ha klippt bort.. Men Men.. Jag e glad ändå..

    fan när man blir blyg och lite pirrig. Man säger fel saker,tänker fel,gör fel.. massa shit.
    Tänk om det bara kunde flyta på.. *Men nej då, inte för Carro inte.

    Tänk er:
  • Minne som en Guldfisk...
  • Humor så låg som..(Som jag vet inte vad)
  • mummel mummel
  • Host host..

Ja, Jag e smart..Igentligen.
får uppdatera senare om jag kommer på nått mer kasst.. Eller bra.
Slänger in lite pix så länge.. Från min totalt pantade och stora tegelsten.. (Varför solar jag inte bara den i huvet på mig själv...??? - Fan, det har jag inte tänkt på.. SMAAART CARRO!!

Tadaaaaaa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0