Carro/Häxan -

Tisdag!

Oki, jag erkänner. Jag HAR damp. Ja Anders, jag tar mina piller. (älskling) hhaha...Vi har sjuk humor. Men vi äger på Golf.. Bättre än norrmännen, Eller hur Anders? HAAANS!
Leke imorgon..Med båten. Städa ur den och fixa till allt. myyys!

Älskar verkligen dessa dagar. Igår träffade jag anders nere på slussen. (skulle bara bli en fike..) vi muppade oss i 8 timmar! Våran kassa humor e fan tvilling likt! Fan vad jag har skrattat.
(flygmåsar överallt) handukar som virar in sig i stolpar.. fan, klockrent! Dessutom badade jag igår. I minigolf banans plaskdam! Den blåa bollen som anders hade..Villle bare bade! Hela tiden dessutom. Å inga vägger finns dä heller!

Åkte till Blge idag.. Där ägde vi oxå. heeela kupolen. Jag, Anders, putte och Cattiz!
Män ä hel oooootolit!
käkade mat på kina. Saltade bordet och ja...Vi e fan inte normale!

Men kul är det! Fan vad glad jag är över att jag och Cattiz blidde vänner tillslut. Man ska inte gå på rykten. Finare tjej får man leta efter! Hon gör min dag. Hon gör mig glad! Sånna vänner ska man hålla hårt i. Dom som får en att skratta trots att livet kanske inte är kul jämt!

Anders är en nyfunnen vän. En VÄN! Ingenting annat! han är såå go! Dessutom har han humor. Carro humor!

Och till en annan säger jag... Vem har sagt att kärleken inte kan komma senare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0