Carro/Häxan -

Underbara sol, och helvetet!

Var upp på Lasarettet idag och tog proverna. Får svar i slutet på nästa vecka. Vet ej vad jag ska hoppas på...Att det är eller att det inte är? Spelar fan ingen roll nu, igentligen.
Bara önska att den här förbannade hostan går över snart.. Rökhosta säger dom men va fan, förkylning kanske?? Ingen som har tänkt på det? Nä, som vanligt..

Fått hem lite ny frech musik nu.. Niiice. No more Caskada/dansband.. (Det där sista hörde ni inte..)
Sitta nu och Parta..åååååå.... Underbart! Ikväll blir det till att sitta hemma och uggla som en annan.. Gamling.
Slussen e öppen, så nästa vecka baby.. grrr.. haha..Eller inte...

Talas om en "Taco-kryssning" Yeey och golf efteråt och sen övergår vi till mer alkoholhaltiga drycker. Vi sa det idag när vi satt och fikade massor ute i det vackra vädret,slussen.
Det är såna här dagar som får mig att spira.. *Av både det ena och det andra.*
Ja, nu var jag jusom så där fixerad igen..Av björken!! haha.. (undrar om det e nån som hänger med på den?)

Var på mission igår. Tommy,jag,Kalle,Camilla,Brasken, och hans tjej och nån till. Rätt läskigt. Huvva!!
Först ut på I 13 och sladda lite... KUUUL! Älskar att åka fort! gaskåt, ja!
Tror min solbränna börjar att ta sig.. Yes!
Hade visst gått ner i vikt, igen nu. Vågen stog på 48 kg.. *jisses* Inte bra det här!

Mobilen har varit ovanligt tyst idag.. Börjar fundera på om allt inte såtår rätt till... i en viss persons huve. (tror jag skrämde bort honom rätt rejält) FAAAAAN!
Inte bra det här. Inte bra!
Vet inte vad jag ska göra för att bli en intressant tjej.. *suck!*

Varför gör jag alltid fel? Alltid är det nått som inte stämmer! Alltid är det jag!
Luften gick ur mig, hoppades,längtade på just Fredag-kväll.. Men, det gick som VANLIGT åt helvete!

Vissa har det aldrig bra.

Är det såhär det ska vara?

VARFÖR???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0