Carro/Häxan -

Upp och ner!

Undrar hur många upp och ner dalar man ska vara med om här i livet?
Jag tror jag e inne på en kurva som alrig ser ut att sluta rakt fram..
Å en sak till, Varför ringer alla Blge bor kl halv 2 på natten? När dom vet att jag ligger och sover! Tror man att jag ska svara i sömnen eller?? Eller vad vill man igentligen halv 2 på natten? Forsa-bor..Jag säger då det..Peter, känner du dig träffad???

Tror han ringde 5 ggr igår..Inom loppet av tre timmar.. Alltid samma sak.. Fest eller???
Och jag svarade alltid samma sak, Nej Peter, Jag har min dotter i helgen..
Vaknade halv 9 imorse.. Råpigg.. Vem fan vaknar pigg på en Söndag? Det vill jag ha svar på!

Ändå mycket att göra idag.. Tvätta inför Måndag,Fotografering med uffe på nån Gammelgård. (Nya bilderna måste tas inför mitt portfolio. (Jag SKA göra det denna gång.) Sen har jag ett möte halv 4, Samt en fika på Slussen med Kattis! Så längesen vi sågs så nu är det dax för uppdatering!

Var iallfall ut till pappsen i Torsdags. Hittade alla papper på Rolle. Så nu e det klart!
Jag saknar hoppningen dock, att få flyga över massa hinder med världens underbaraste häst. Det saknar jag. Men jag har all tid i världen på mig.
Eller har jag det?
Man kanske kommer på vad man saknar när man har förlorat det.

Vill verkligen inte bo i Falun mer heller. Tråkig jävla stad. Men någonting inne i mig säger att man kan inte fly problemen, dom kommer ändå ikapp.. Men just nu känns det som det kvittar. Jag orkar fn inget mer. Vill inte ha mer problem nu.

Falukalaset snart da. Suck! Varför alla dessa jävla jippon. Hallå, Det är trevlig och för det mesta underbart när man har en kille/tjej. Men nu har jag inte det. Så kan vi slopa alla dessa förbannade jippon. Bara tills jag har hittat nån. Lovar att inte skynda mig in i nåt. Det har jag föresten inte heller gjort. Jag vet inte ens vad jag är länge...kär? Vettefasen, varför ska jag bli kär igentlöigen?

Det leder ju iaf till en sak. Att det går åt helvete. Olyckligt kär, Att människan e otrogen, Eller att något annat händer..
Jag är nog inte så bra ändå....
Vad hjälper det att sänka sina taggar, När man ändå behöver dom på slutet?

När man var liten, Var kärleken ett litet bekymmer. När man blev stor, blev kärlekens bekymmer större.. Hur ska det då vara när man blir GAMMAL???????????????????
Jag gör fan bara fel... Varför ska man finns kvar här om allt bara går fel?



Nog nu... 

mitt liv blir inte bättre än såhär.  Förhoppningsvis kanske jag lyckas en dag. Varför inte idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0