Carro/Häxan -

Äntligen..

Nu har jag bara 2 lösnaglar kvar att pilla bort... Dom sitter dock som berget..Men snart så...Hoppas jag iallafall att jag får av mig dom, på nått sätt.
Ont i huvet har jag å. Gratis fylla igår på krogen. Sjöng kareoke oxå med Cattis. Ska dock inte låta det bli någon vara då dagen efter är man hes som ett as... Men det börjar släppa, honung och the. Hjälper mot allt, förutom min huvudvärk!!
Nu ska jag ta en sån där efterlängtad dagen efter dusch. Tror jag har 300 liter spray i håret,30 liter smink....Känns ju inte direkt skönt!

Så på återseende.


Kommentarer
Postat av: Maria

Nu tror jag du lär skvallra lite!

2008-11-16 @ 15:00:15
URL: http://www.metrobloggen.se/mariamamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0