Carro/Häxan -

Flimmflammsalasadamm...

Snart kommer Cattiz, Då blir det uppdatering a la carte. Har vissa envisa funderingar som jag bara måste ha svar på nämligen.. :P
Sen ska vi dricka the och bara gosa med varann..*Så ensamma vi är!*

Var iafall till garaget igår, Det slutade i en film.. Made by Carro.
Riktigt oooligt!
En grön banan kom och gick, Vad sa han? -Jag är en möglig jävel.. *å bra carro, kom på den nu!*
Blondie,blondie. . . .
ehe, no kidding.

Nu är jag GAMMAL, Sitter och lyssnar på Lasse Stefanz! haha


Vet inte vaaad vi pysslar med, men en överkåt brud och en som vill..haha

Sommaren 2008 Bästa ever!!


Kommentarer
Postat av: Martina

Hello, skulle du vilja ha sittning med en kompis till mig också? Sandra heter hon :)

2008-11-12 @ 20:37:12
URL: http://theamartina.blogg.se/
Postat av: Cattis

Jaaa gumman sommaren 2008 var fan den bästa i hela mitt liv!! fan va kul vi hade:) du o jag för alltid!! <3

2008-11-13 @ 15:26:21
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0