Carro/Häxan -

Fredag...

Jahapp, Då var det Fredag igen da... kul..
Imorgon kommer Annso och Hampus och fikar :D KUl för Madde.
Sen blir det nog ut och leka...
hmm...

Jag har igentligen ingenting att säga om den saken. Så förlåt mig, Jag gillar dig. Tro inget annat!
Räknar varje minut nu... Känns tråkigt att det ska ta sån lång tid bara...
Hoppas verkligen att vi kan åka dit nästa helg och gå på spökjakt! haha... Var ju så kul när vi diskuterade det!
Kan nog bli ett hett äventyr...

Ska prata med min andra hälft och höra om det inte låter som en toppenide!
Själv tycker jag då det.
Men enligt henne brukar mina ideer bara bestå av galenhet.. Och att någon skriker till, sen gör jag det, då gör hon det..Sen ligger vi i en hög och asgarvar åt allt.. *Så tokit det kan bli, du....*

Kan ju bara berätta hur det var häromdagen..

Jag och Cattiz stog på toa, Det ringde på dörren och cattiz skrek till (kan hända att vi hade babblat spöken då) jag blev så paff så jag gjorde likadant, skrek till. Då skrek hon sen blev vi båda två tysta och undrade vem fan det var på dörren. (Där tog nyfikenheten över) och utanför står jocke som ett fån och undrar vad fan vi håller på med igentligen!!

Och vad hände..Jo vi garvade åt allt.
Sooom vanligt..

Skrev en hel novell förut om en viss person. Allt jag tyckte,tänkte och funderade över.. Insåg att det inte skulle komma ut här.

Men kan ju tala om att jag gillar det jag ser.. *smile*

Fan Cattiz! JAG SAKNAR DIIG!!

Kom it och smarva!




Kommentarer
Postat av: Cattis

åh gumman, spökjakt va kul:)



du o jag !!



älskar dej1!



saknar dej med!!



2008-11-09 @ 19:13:59
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0