Carro/Häxan -

funderingar :D

Tror jag ska gömma mig under täcket och inte komma ut föns te vårn!! Fn va kkallt de e ute. Gaaaah! Ge mig en värmande filt fö fin!

Bah, kallt,ruggit, kallt!
För att upplysa herrskapet om en annan sak, så har min fot somnat,jag har vattenbas i håret, jag känner mig som en dammboll,borde färga håret,och känner mig allmänt pilsk. jahaaa jaaa, nu vet ni det. Dessutom är jag himlans kaffesugen, men orka sätta på skiten, nej Cattis där var jag inte snuskig. Trots att jag är det jämt. haha..
Föresten, va tyckte ni om mina fina vidiosar? asg..

Vettefesen om jag har nå¨fler roliga... Kanske borde dissikera min dator. En låter ungeför som den har fått andnöd ibland.
(Tänker dock inte efterlikna det ljudet oxå).

Fick färg på skorna i fredags, bra carro, bra!

"Sitter inne i mixrummet med volymen på max, i godan ro och blandar färgen (vattenbas 20 liter) Så jag har en lååång mätsticka, Kommer en ut klassen in, varpå jag ska hälsa, Tar upp mätstickan över huvet i en fiin liten hälsningsfras, och innser att NÅTT droppar ner på mitt huve.." braaaaaaaaa.... NOT!
Det ä'r ju fö fasen FÄRGEN! i hela mitt hår och överallt på kroppen!

Ja ä jusom inte sååådär jätte klevver ibland.

Så nu fick ni ett gott skratt, Den här ideen var inte en av mina briljantaste.

"Carro, Du är fan Sjuk." haha, idas komentar te det hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0