Carro/Häxan -

HeHe...

Satt just och glodde på filmerna från igår... ehem... Jaha ja, Tjo, verkade ju som vi hade kul iafall. *pinsamt a la carte!*
Nu har Madde komit hem, så nu är det high life igen. Tur jag han städa allt innan hon kom. Diskade,Dammsög och torkade golven.
Wilmer ligger utpumpad på hallmattan, Madde kör sin lastbil,Amira ligger och sover i min säng och jag funderar starkt på att dra mig tebax i tvn.

Fast igentligen lär jag göra den där tårtan pappa har tjatat om. Suck, ingen ro ingen vila. Meeen sånt e livet.

Får se om jag vågar lägga in filmen här senare idag.

Till Maria: Å vad vill damen höra för skvaller?? .


Och till er andra, Hej Hej!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vill höra allt ditt pucko! =)

2008-11-16 @ 20:35:49
URL: http://www.metrobloggen.se/mariamamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0