Carro/Häxan -

Hejsan hoppsan..Falleralleraaaa...

Sitter och tjoar till Julsånger redan..Meeen snart äre ju dax för pepparkakor och allt vare nu innebär.Därför låg vi igår med täckerna uppdragna te öronen,datorn på magen och camen i högsta hugg,i handen en kopp rykande glögg...å telefonen i örat,tvn på låg volym och jag himlandes med ögonen åt varje sexigt mms.. höhö..Nä, men nästan.. 
Tänk om man hade kraften nog att bara riva av en handduk sådär....grrrr....
Vi beställde hem pizza igår..Orka göra mat.. Eller jo, men ändå.. Fredag och allt. 
Idag är det en ny dag med nya överaskningar :D Happyyy!!!!

Idag ska jag,johanna och Ellie gå och sukta på Tatueringsmässan här i Falun. 
Jag vill tatuera mig nuuuuu!!! 

Kom just på en sak, Jag är fan inte mycket för underkläder! Alla säger ååå vilket sött sett, med spets och allt..Öö..ja och? ett par helt jävla vanliga underkläder, rosa med spets, what ever! 
Vad äre med det da??

Endera har jag blitt vääldigt okär, eller oxå har jag blitt äldre på nått vänster? 
Nog tycker jag vissa saker e sexigt..men underkläder är inte ett utav dom just nu...
Me wheard, get over it!

Luktar glögg här by the way... Ska nog starta en rökelse och infinna alla energier.. Behöver det nu.
Fortfarande snö ute da :D
Enligt gamla sägner ska det komma 7 snöfall innan det riktiga snön kommer för att stanna på marken längre än en vecka.. Och om det var mycket rönnbär på träden i höst, så blir det en kall vinter..

Tåls ju att tänka på i år oxå da..

Svanken,sidan och bikinilinjen är kvar.. F..Du har ett stort jobb framför dig..PUSS!!!

Läängtar..Saknar.. puss på vissa!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaha låter skoj=)

2008-11-01 @ 11:38:46
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det blir en kall vinter för det var jätte mycket rönnbär i år.. Förökte skaka av några, men har de väl växt ut räknas de va? ;P !! Och jag är inte heller för underkläder.. Nee inge sexigt i dom..

2008-11-01 @ 23:56:58
URL: http://sofianorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0