Carro/Häxan -

Hemma med halmen å ingen har sett mig..

Nä...just det! Slutade på min praktik idag pga av flera orsaker..
Så halv 8 fick Fia ett hederligt gammalt telesamtal av miiig :D
"Hörru kärring, sätt på kaffet för nu kommer häxan.."

Hon garvade och undrade när jag fick en stekpanna i huvet sist, och vad fan jag ringde till henne för,halv 8 på morgonen (På henne lät det som det myss hade blitt gryning) Ack så fel hon hade. *höhö*
Så idag GICK jag till slätta, rätt bra för att vara mig. Men jag ångrade mig efter halva vägen..

Sen upp te dom och dricka kaffe, sen till garaget och pilla på....saker.

Nu är jag hemma och ska snart iväg och hämta lilltösen. Sen hem och slänga ihop en Napoliontårta...Sen dimper väl det ner människor vif 5 tiden om jag inte minns fel.

Men nu klagar Johanna på att kaffet inte ens är iordninggjort..Så jag lär väl fixa det då.

Hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0