Carro/Häxan -

Hopp i Galoppen..

Tänk om min rubrik nivå kunde överstiga en högre inteligens? but noooo....
Saknar min Cattis.. Helgen vill jag på spökjakt igen, våra galna äventyr som alltid slutar i k a t a s t r o f!!
Eller att jag helt enkelt slänger in henne i ebn buss sida och hopppas på att ingen såg och ingen hörde nått.. Clever carro, clever. Ibland undrar jag vart jag får alla mina tokiga ideer ifrån.. Såna där galna som bara vi fattar oss på..

Eller helt enkelt rent av korkade ideer.. " å titta! En övervakningskamera....Heeeeeeej!!!" - Bara den biten slutade i kaos!
Eller i Gbg, "Nu kommer den där käääänslan!!" - det slutade däremot i 30 åkningar till ifall man skulle få sig en njutning!
Men ack så vi bedrog oss, Känslan kommer en gång, Sen äre stop..

så vad ska jag pyssla med idag då? Tja har varit ute och skuttat runt med Amira. Är lika blöt nu som jag var i duschen.. kuul...NOT!
Funderar vad det är på tv ikväll. Tisdag..hmmmm....

Längtar till:

1 Utomlands vecka 2!!
2. Cattis Födelsedag!
3. Min födelsedag.. (eler nja, där sa jag lite fööör mycket)
(Kom på att jag FYLLER ju inte år längre..
4. Dragracing.
5. Orsa midsummer cup.
6. Blge street open
7. Marie memorial day..
8. Falu kalaset
9. GBG!!!
10. Sommar!!

Busa med Cattis, Vänta på en till tik.

Känner att mitt inlägg idag inte bjöd på mycket direkt. Va ovanligt.
Hmm.. Skant säga nått mer än att.. Det snöade imorse på vägen. Nu regnar det.

Kul Carro, Kul.

Har en Sittning imorgon kväll, Ska bli intressant att se vart den leder och om jag ens får upp nått..

Kommentarer
Postat av: Emma

Japp det ska jag göra!

2008-11-18 @ 17:38:54
URL: http://vackranovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0