Carro/Häxan -

Ibland undar man ju...

Vad gjorde man för fel?

Kvällen igår..Urk säger jag bara. Tommy söp fan ner mig. inte bra när en 21 åring super ner en "tant".
Undrar varför han ville ha kvar mig? haha...
Fosilen åkte hem 12. haha... Kan bero på att jag var så trött men ändå så glad. Festen var verkligen bra, förutom att mitt högra öga verkligen inte var med i spelet. Det bara rann...Hela tiden.


Dagen har varit slapp, riktigt slapp. Har pannknack så jag bara kvider. Jocke ringde och jag bara åmade mig i luren, inte bra. Man säger iallfall tack för igår. höhö... Rätt trevligt på slutet.

Nä, Ska väl lägga in alla filmer från igår. Och plugga måste jag göra.. urk!
Jag är bara så trött just nu. Orka ens angagera mig i mitt eget liv just nu.
Sattsar fortfarande på att gå i ide.
Å Mora nästa helg, fan, Gissa vem som kommer bli fuller igen da??... Daem ida, Ditt fel. Å phubjörns,tommys,Annas,Maddes och Roberts fel.

Snälla, låt tanten få vila nu.


Gnatt ( och Tommy, Jag HAR inga gråa hår) Fick lov att kolla nu..haha..

Men du e söt ändå! ASGGGG!!



Kommentarer
Postat av: Cattis

haha men Carro vadå fosilen åkte hem asg:)



o det är ett jävla supande på ej du, e juh fan värre än mej nu haha, illa illa :)

2008-12-01 @ 13:56:25
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0