Carro/Häxan -

Idag!

Idag ska jag ringa uppfödaren och höra mig för lite mer, Sen får vi väl se vart det bär av.
Sen blire te och plugga. Ska fortsätta på Söndag oxå.
Längtar verkligen te jul nu. Och idag ska jag ställa fram julgranen och alla advetsljusstakar. Ja, jag rivstartar redan nu..
Bättre att ha det gjort nu än att jag ska te med det när jag har det som stressigast.

Just nu håller jag på att försöka mig på en blond färg uppepå huvet med svart under,,,Får väl se om Fia går i taket eller om hon bara suckar igen..
Ska nog ta och ringa henne oxå..Helt glömt av det.
Nä, Dax att få lite ordning här kanske.

Sen da....Vet jag int vad som händer..
Baka lite imorgon med Madde..

See Ya!

Kommentarer
Postat av: Maria

haha jag är snabbare än du med pyntet!

2008-11-28 @ 10:43:36
URL: http://www.metrobloggen.se/mariamamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0