Carro/Häxan -

Interjuv! Utmaning!!

moraliska frågor
Ska dödshjälp finnas i Sverige?
Ja det tycker jag.

Är det okej att döda djur för att få mat eller kläder, fast vi kan ana att djuren lider?
Ja på ett sätt. Men om man kan döda djuren med mindre smärta så är det toppen. Jag är själv jägare, och dödar för matens skull. inte för självaste dödandet. Jag respekterar naturen, och en dag på passet i äkta natur är mer värt än en död älg för mig.

Är det omoraliskt att vara otrogen?
Det är dumt och korkat att vara otrogen. Mer än så säger jag inte.

Är det moraliskt acceptabelt att döda i krig för att försvara sitt land?
Ja det är det. Men fjantigt att man måste ta till vapen för att man inte klarar av att prata med varann.

Är det okej att en rik person köper en fattig persons njure för 1 miljon kronor?
Ja det är det!

Är det okej att köpa sexuella tjänster om den som säljer får 1 miljon kronor och ingen hallick får några pengar?
Ja där oxå!

Är det moraliskt acceptabelt att höja priset på en snöskyffel från 150 kr till 800 kr när det snöar?
Men nej, bara korkat!

Är det acceptabelt rätt att begå självmord?
Ja, ditt liv. Ditt beslut!

Är det acceptabelt att ge dödshjälp?
Ja, inte vill man väl lida..

Är det okej att döda en för att rädda fem personer?
Ja om situationen kräver det.

Är det viktigt att den som mördare får sitt straff även om vi vet att han aldrig kommer att göra om det?
Jas, Staff ska det vara, Personen måste få ta ansvar för sina handlingar.

Tycker du att man har mindre rätt till vård om man själv har förorsakat sin sjukdom exempelvis narkotikamissbruk?
Nej, alla har lika rätt till vård!

intervju
Märkeskläder eller secondhand?
Märkeskläder.

Mac eller PC?
Pc..

Liknar du en kändis?
Nej inte vad jag vet.

Bästa låten i världen?
Ingen aning, Finns många bra.

Är det ok med vita lögner?
Ja, ibland. Men inte alltid.

Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?
Haha, ingen aning. Min egen är rätt ok.

Hur många timmar sover du per natt?
8 om jag har tid.

Favoritsåpa alt. dokusåpa?
hmm..Big brother..

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
Arabien..

Vilket intryck gör du på andra?
Det har jag ingen aning om. Bra tror jag. Det brukar dom säga iallfall.

Det här vill jag bli när jag blir stor
Mindre.

Detta skulle jag vilja prova på
?? Att vara rik!

Den här personen skulle jag vilja kasta en tårta i ansiktet på...
höhö *say no more*

Det här får mig att bli alldeles vansinnig...
Idioter som bara ska jävlas!

Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
Medial,smart ibland...Äh jag vet inte..

Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
Trogenhet och tillit!

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
Carro

Hur var du som barn?
Lugn...Med en viss hetscharm.

Vad tycker du om fildelning?
Heeelt ok!

Varför bloggar du?
Delar med mig av mitt liv.

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Kan inte leva utan båda.

Vad kan man leva utan?
Lilltån..

Vilket är viktigast hos din partner?
Trohet,tillit och trygghet. Kärlek!

Har du funnit Harmoni i ditt liv?
Nja inte än, men kommer väl dit oxå nångång.

Hur ofta lagar du mat hemma?
Alltid

Vad skulle du göra med ett friår?
Sova bort det förmodligtvis!

Hur svarar du i telefonen?
Ja, det är carro!

Är du pinsam på fyllan?
haha, något.

Är du vidskeplig?
Hallå, jag är medial, räkna ut det!

Vart går din drömresa?
Karibien.

Vem är ditt drömragg?
F....

När blir man vuxen?
Aldrig hoppas jag.


Jag utmanar dessa på detta! Orkar inte länka till era bloggar...Men lämnar en komentar till var och en om utmaningen.

Johanna (Vardagsfjun)
Cattis
Linda kusin
Martina (theamartina)
Linn
Cattis
Emma
Malin


nu nu, nu hittade tillomed jag på nått.



Kommentarer
Postat av: Martina

Japp ska försöka komma ihåg det, haha :) Annars kan jag ringa henne då.

2008-11-11 @ 11:22:04
Postat av: Linda

Ja men jag vet inte om jag vill ha en riktig det barrar ju sp in i helvete

2008-11-11 @ 15:34:14
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nej jag kan inte ut och gå. Sidan va toppen bra, tack för förslaget...

2008-11-11 @ 17:50:48
Postat av: Emma

Ska försöka anta utmaningen när jag har en lugn stund framöver :P

2008-11-11 @ 18:21:47
URL: http://vackranovember.blogg.se/
Postat av: Elle

snor denna jag =)

2008-11-12 @ 19:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0