Carro/Häxan -

Jahapp...

Hemma igen da. Kom hem halv 1 idag. Hade teori hela förmiddagen, Lackeringsteknik A. Snakca om att jag satt och gäspade på slutet da.. Sen när vi skulle ner och käka sa Björn att jag fick dra hem resten av dagen eftersom det ändå inte gick att göra nått. Kompressorn är fortfarande trasig. Dom trodde att den skulle vara igång till nästa vecka, men hallå jag har en byrå att bli klar med. Fixa kompressorn nu!!

Sa till björn att jag ville ju verkligen bli klar med den och han sa att han visste det med tyvärr inte kunde göra så mycket åt det nu.
JaJa...

Från det ena till det andra. Är avensjuk på Lea, Hon har nämligen dragit te Thailand på träningssemester. Själv! Snacka om att hon är grymt modig! Lämnat både kille och hund baraför att få erfarenhet och träning. Jag höjer den bruden till skyarna!
Hon motiverar mig nu! Till att bli färdig med det jag har på G. Och till att inse att om man längtar efter något......

Lea, DU är min inspirations källa nu!

Cattis, Jag avgudar dig för att du är dså underbart härlig, och för att du tar dig tid att LYSSNA på mig, för att du är en Bästa vän helt enkelt!

F, För att du är du och det glädjer mig.

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0