Carro/Häxan -

Jävla Kärlekssaga!

Kom nyss hem från Bion, glodde på Twillight. Jag och mina daiter. mmmm visst, Cattis och Angelica!
Suck!! Hela filmen baserades på att 2 st blev kära!! DAEM!!! Va fan! Det var en vampyr film, inte TITANIC!! Enda jag satt och sa, Men va fan, kyss henne da! Sätt på na! Gööööööör nått!!!!

Ska inte berätta allt nu..Men suck, Den filmen skall ses med en karl. (som man då förhoppningsvis gillar och vill hångla upp mot en vägg i vilda rörelser..)
Men hade jag nån karl, nej icke. (bitter som ett blåställ hängdandes på väggen som just fått sett ett nytt sättas på dennes husse) ja, nu ÄR jag flummig och lite, nej förlååt mig...JÄVLIGT pilsk!!!!!!!!!!!

Morr... Och den enda jag vill ha, finns INTE här för mig, nångon nu känns det som! Inte heller läser han min blogg. OM han hade gjort det så kanske han hade fattat.
Men icke!

Tro mig, nu tänker jag vara BITTER ett bra jävla tag till!

Är lite arg oxå..För att man tar mig för givet, För att man kommer när det passar en, Man gör det som passar en just då, man leker med en, man hör inte av sig, man smsar inte. Man hoppas bara på att personen skall finnas där det det passar en! och jag går på allt, om och om igen. Sårad och dödad. Härdad.

Behöver verkligen en kram nu, men icke. Inte denna helg, inte nästa och inte ens denna jävla fucking månad!
Fy fan vad det här jävla livet suger. Trodde man delade allt, kärlek och sorg, problem och lycka. Men icke.

Nu ni där hemma, Har ni nått att gotta er i, Andra människors olycka och svaghet.

Ni är inte värda ett piss i mina ögon, Fick jag så skulle jag! Skulle fan inte tveka en enda jävla sekund.

Nu vet ni det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0