Carro/Häxan -

Lista igen..

Är du kär just nu?
nääää..Har en jag gillar.

Har du kysst någon idag?
nepp

Har du kysst någon de senaste 30 dagarna?
ja fredrik...

Har du ett förhållande?
näää

Om nej, varför inte?
fråga inte mig, han har inte hittat mig än..

Hur många har du varit tillsammans med?
oj de vet jag inte

När förlorade du oskulden?
de ska ni skita i

När går gränsen vid otrohet?
kyssar kanske

Har du varit otrogen och om ja, varför?
ja man va väl ung å jävligt korkad...

Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det?

Ja, har väl tyvärr gjort det. (ung och dum?)

Är du romantisk?

beror på vad man menar med romantisk

Har du snott en kompis pojkvän/flickvän?
Nej, Sånt skit pysslar jag inte med! Bara idioter gör sånt!

Är du svårflörtad?
haha, Nej inte speciellt. Beror väl på vem som flirtar..

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång?

många gånger

Vad hette din första flickvän/pojkvän?
Kommer fan inte ihåg..

Hur länge höll det?
kan det ha varit? 2 veckor kanske.

Har du någon gång slagit någon du tyckt om?
Jepp

Har du lekt med någons känslor?
hm.. minns fan inte

Har du haft sex med över 20 personer?
Hant du mä o göra..

Hur länge höll ditt längsta förhållande.
2,5 år.

... och ditt kortaste?
1 vecka månne.

Vill du vara singel eller ha ett förhållande?
  Vill såklart ha ett förhållande. Och han vet nog om det redan..

Har du varit tillsammans med två samtidigt?
ja det har jag nog i mina unga dar..Tror jag..

Är du en bra pojk/flickvän
beror ju helt på hur förhållandet är..

Hur många har du haft sex med i år?

än en gång har inte ni med de å gö...

Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)?
fredrik

Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän?
fredrik

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?
16-17 kanske..

Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän?
haha nej


Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen?

haha ne smartare än så ä jag då

Vad gillar du för stil på tjejen/killen?
Vet faktiskt inte. Beror på person te person..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0