Carro/Häxan -

listan igen.. (jisses vad jag har tråkigt?, Eller?)

Regler
Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

♦ Jag kan inte lägga ett par nycklar på ett bord för jag tror att det ska hända något dåligt då.
♦ Jag älskar att sitta vid en sjö en varm sommardag och meta hela dagen lång.
♦ Jag säger oookeeeeyyy väääldigt ofta.
♦ jag är bra på att göra dumdristiga saker. (som att sätta mig på en skoter och hoppa en meter utan att veta om hur man ska landa) Men det gick ju bra...
♦ Jag snarkar ibland (Vaknar när jag hör mig själv snarka!!)
♦ Jag kan inte gå på A brunnar för jag tror att något hemskt ska hända.
♦ Jag kan låta som en Säl och även måsen i den lilla sjöjungfrun.

Jag utmanar:

MARIA W (haha, baraför att du sa att du hade en blogg)
Emma (edwin)
Cattiz
Johanna (mora)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha! Edwin =) Det hade jag glömt bort!

2008-11-14 @ 22:06:35
URL: http://vackranovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0