Carro/Häxan -

Måndag :D

Lyckan var direkt ingen hitt imorse...Började med att jag satte mig på FEL buss..Eller sattsägas jag satt kvar..på slätta bussen..Tänkte inte långt imorse.... :P
Slutade med att jag åkte slätta vändan...ja, jag kollade såklart på utsikten?

Sen ner på stan igen, tog RÄTT buss och komm till praktiken halv 8!....*jaja* dom förstog mig... :P
Fick en Dragracing huv att jobba med. :D Sen fick jag en Cadillac huv... Ska fortsätta med den imorgon.
Sten skulle slänga på grund på bägge huvarna idag :D Han tyckte jag var kanon duttig :D

Sen fick dom för sig att jag kunde göra voodoo dockor.. *dom tyckte, skit i huven. Gör en voodoo docka istället :D alldeles lyriska.. *knäppa karlar..*

Kom iaf hem halv 5... Tjött.....

Johanna sa nått om en ev överaskning...Men än så länge hant den plingat på dönn...Den ringde nyss...
*happy*

Får en överaskning.........Som har med sig viiiiin.. :D

All 4 One - I Swear


Kommentarer
Postat av: Cattis

svara på ditt ilägg från min blogg:



klart vi ska åka pulka, vi som kan o inte behöver hjölp internskämt :)



va kul att ellie ska med, gillar henne hon e trevlig!

2008-11-03 @ 23:49:41
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0