Carro/Häxan -

Min lista..

Orkade inte länka alla 7, Vet iafall att bara hälften gör listan ändå. Men ta gärna listan och lägg in den hos dig.
Jag är för lat idag tror jag.. *orka!*
Hade velat spela betapet med Johanna, Men hon e inne i stan och sitter där... Får se om hon kommer senare.
Cattiz skulle vara social idag mot Angelica, och vem fasen ska jag vara social emot da???

Bah, jobbigt nästan jämt!

Tur man har Amira och Wilmer iafall. Men dom bara springer runt och leker, eller sover.

Suck.

Jag får väl läsa tidningen då och ta en kopp kaffe sålänge. Tills jag kommer på nått.

Hej på ett tag!

(Kanske hamnar här i bloggen hela dagen och skriver massa små inlägg eftersom jag har så ofantligt tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0