Carro/Häxan -

Nu är spänningen olidlig!!

Varför, Jo det ska jag berätta för er. När jag bodde med min bror för ca 100 år sen, Så träffade jag på en gammal klasskompis, Malin. Och vi kom på att vi var grannar, Och rätt som det vart vi vänner och festarpolare. Malin hade oxå en gammal klass kompis, Emma. Som jag oxå hade gått i samma klass som. Nu var det ju såhär att jag och dom inte var bästa polare på gymnasiet, Snarare tvärtom!

Vi började umgås allihopa, intensift! Festande här och Etage där. Tillslut, Vet fan inte hur det gick till, Blev jag Edwin, Malin blev Edwin 2 och Emma Edwin 3, har jag för mig.. Minns iafall att jag var ettan, Vet ej varför det blev så.
Nu är det ju såhär att man växer ifrån varann, eller får olika kärlekar, eller en större bekantskapskrets.

Så vi gled isär, jag och dom.

Nu har jag hunnit få Barn, Madelene 3 år. Emma har både skaffat karl,hus och en tös på ett år, (Fattas bara bröllop nu!!)
Och nu är Malin snart där, Hon och hennes kille ska oxå ha barn nu. Om några timmar kanske, Läser hennes blogg nu mast  varje dag, Räkan kallas bebben för än så länge. Men Räkan får nog ett finare namn sen... När dom får se Honom/henne. Och det här ska bli så intressant. Och minnerna flödar...

Önskar er all lycka i världen. Tänk, för 5 år sen, Var vi alla singlar och festandet varade i flera dagar. Nu klarar vi knappt av att vara vakna när kl blir 22.00.
Har vi blitt gamla på äldre dagar, Eller ska vi skylla på Småbarnsåldern?

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahaha! Så sant så! Nu kommer jag ihåg Edwin =D Du var ju Edwin original! Och jag var Edwin 3 Hahaha! Bröllop får nog vänta några år hörrudu, ska jag gifta mig i framtiden ska det bli i Thailand! Lycka till i livet du med.

2008-11-14 @ 22:38:42
URL: http://vackranovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0