Carro/Häxan -

Nyhet.

Jag har färgat håret idag, Vet inte hur det blev än...Har nämligen inte vågat mig in i badrummet och kollat. Är nog mest rädd för att jag kommer att bli rädd för mig själv när jag ser ett spöke i spegeln, springa därifrån samtidigt som jag hakkar tänder och undrar om spöket kommer att stå kvar där om jag går tillbaka.

Och nej, jag tänker inte lägga ut en bild här på mitt elände te hår. Vet ju inte ens om det blev bra, vet bara att det e mörkt och att det kom massa mörkt i duschen när jag sköljde ut allt. Bara rann en mörk sörja.. *huvva*
Kommer förmodligen gå med mössa imorgon, hela dagen i skolan. Eller oxå blev det så bra så jag klarar av att gå utan. Hur som helst måste jag lägga in slingor igen, dom försvann i duschen med det mörka, det tog lixom över allt...

Vaknade av inatt, tänkte att jisses vad jag är trött, Ska jag verkligen behöva gå upp nu?? Fick lov att kolla på klockan. Den visade 02:36...Gladerligen log jag och hurrade, Vände mig om igen och la mig under 2 täcken, somnade och njöööt av att få ytterligare några timmar i sängen. Däremot vaknade jag imorse, trött, otippat kallt i rummet, och bara kände att jag ville ligga kvar hela dagen i mågon slags dvala. (Men jag tog mod till mig, och gick upp...)

Har en ny låt nu, ja cattis..För mig är den ny.. Lady Gagas "Poker Face".
Unnar mig den låten hela tiden, sitter här och drömmer, springer runt som en kärring och gör hastiga rörelser med mitt fläsk.. (dvs, jag försöker dansa, för den som är ovan att jag nu kan det..:P Eller att jag iaffall tror att jag klarar av det utan att andas häftigt,ta mig för bröstet och tänka, jag klarar en minut till, jag kan, jag äär bäst) Tills jag inser den bittra sanningen och förstår jag jag är närmare 30 än 18.

Borde inte jag lyssna mig sjuk på dansbandsmusik, träna buggsteg och längta till daladanerna drar igång.. ? Trotsd allt, jag är inte 18 länge. (Va bitter jag låter. Bitter, smakar på ordet..) Det smakade beskt med en tutch av  ironi.)
Inser nu att jag är snart 30, Ensamstående småbarnsmamma,singel,student och med en hyresrätt, hund och katt.
Gud va jag e tragisk.
Insåg att nästan alla mina vänner e, gifta,har hus,hund villa och volvo. Svensson-kärn-familjen. Å jag e inte ens i närheten.

Suckar än en gång.

Tänk var tiden går, Vart har jag varit hela tiden? I drömmarnas värld eller fast i evigheten?

Ska gå och avlägga en 8 timmars raport nu i sängen, och överlägga med drömmarna om jag kommer att få min prins eller inte!

See ya!

Hönni grodor därute, Kom ska vi pusssas!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilket fläsk?? =) Hehe ja att du närmar dig 30...låter som en släng av den berömda krisen....menmen,,,,blir nog svensson-varning på dig med snart...hihi jag har nog bara gifta mig kvar men det tänker jag inte göra så då blir jag alltså ingen helsvensson!

2008-11-26 @ 09:54:49
URL: http://www.metrobloggen.se/mariamamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0