Carro/Häxan -

Som den sjuka människa jag är.

Gårdagen da:

Jag knatade in te bussen, Och missade den med 3 minuter, kuk carro, kuk.
Ringde Ida och sa att jag kommer te 5. Och det gjorde jag, Sen drog vi hem te henne i hennes vita lilla bil. Som toppar maxhastigheten av 120 km i tillen. 130 i nerförsbacke. haha... Klockrent.
Å den bilen ska vi dra te Älvdalen med. haha...

Fixade till oss henna hos henne och spydde samtidigt massa galla över dagens killar.
Sen körde hennes mamma oss te Jax. Där förfesten var.. Den va kul, haha... Vi lyckades med att få alla att köra "jag har alldrig leken" Där jag fick dricka mer än jag klarade av. Öl. Gratis är gott..
Vid halv 11 skulle vi dra ner på stan, vi gick! och liftade samtidigt. Kan ni tänka er, 4 onycktra brudar... *Gick inte sådär kanon* fram tills vi kom te donken, där alla 18 åriga nyblivna körkortsinnehavare fanns. Där fick vi napp :D

Vi hamnade på s2. Sen när vi står där ensama på dansgolvet och partar loss, då dyker förfests deltagarna upp!!!
o my goood! Det var kul!
Festade med dom ända in på småtimmarna, vakten kom och flirtade med mig..haha.. Men han fick sig inget.
Sen skulle vi dra hem igen på efterfest på samma ställe, Slutade med att vi låg i bilen som packade sillar. FEM pers i baksätet på en mycket liten combi. ja, det var packat. jag låg i vindrutan med knäna upp te hakan, ida tätt intill och tre killar bakom! haha, det var en syn kan jag lova.. Ju mer bilen svängde deso roligare var det, jag garvade så mina magmuskler började göra ont, inkl mina revben!

Sen gjorde jag mat, potatismos o köttbúllar. Det var gott! haha... pu-bjööörn! Så hette han vi var hos. Och hans polare hette Robert. En mycket söt kille, som jag gav te Ida, jag var ju en fosil. I den rätta bemärkelsen.
Jag satt bara och dregglade över ett kort, på F.. haha, eller både jag och ida satt och dregglade.

Uffe körde hem mig iallafall. Det var snällt! Suck, Tänk vilka underbara människor jag har. Som ställer upp i vått och torrt.
HAn hade varit på Personalfest i Kupolen. japp, å han fick träffa pickadilly cirkus songerska, pernilla whalgren.
han fick, å inte jag. Taskigt!

Nog om det. Nu ska jag väl dra av mig kläderna och gå in i duschen. brrr...kkkkkalllllt!

Bilder kommer in om ett litet tag. Från igår!

Glad jag blev igår, jag kan dansa exakt som Shakira! ida ba - Vart FAN har du lärt dig dom DÄR movsen!! daem, sexiga kvinna! haha...i knooooow!

See ya!



Kommer även upp 2 filmer inom en snar framtid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0