Carro/Häxan -

Spådam vs Medium.

Sesådär ja, Nu ska vi reda ut lite begrepp här (eller som vanligt så ska Carro försöka..) Ja cattiz, jag höll på att skriva ditt namn igen.. *fuck*

Först vill jag bara påpeka att Ensam mamma är bra. Och Dansbanskampen inte alls är för tanter, enbart! *hmmp*

Åter till rubriken.

Spådamer är oftast dom man kan hitta i olika tidningar.. *ring och betala 200000 kr minuten och få svar på ALLA dina frågar* blablabla... *Jämmer o elände*
Spådamer är (enligt mig) folk som siar om ens framtid. punkt slut.

Medium däremot är personer som jag själv (stolt att jag har denna gåva). Vi kan heala,tarokort,prata med djur. Och även känna av andras energier. Andar som har passerat till andra sidan eller andar som sitter fast mellan våra två världar.
 Kraften somjag får ärJorden och Himlen, alla stjärnor, månen och dess kraft är mystisk men ack så bedorande (huvva, det lät tantigt!)

Men, Varesig man e Medial eller Spåtant så har man en gåva att vara rädd om.

Det värsta är  nog den gången jag gjorde en sittning med en häst, och fick fram att hästen skulle få problem med ett ben. Sånt gillar jag inte att få fram, men vadf ska man göra?

I detta fallet var det extra jobbigt då hästen skulle bli tävlingshäst. Trots det hände det något några månader senare och mycket riktigt, Den fick en skada i benet.

En annan sak var när jag såg en häst, och sa..Jahapp, den här har en kota som sitter fel i ryggen och den har ett fel i bogen, (jupp 1 dag senare var dom och kollade upp det. Han som kollade sa, ja hon hade då 100 rätt i det, hur fan visste hon detta? :P *say no more*

Gjorde även en sittning med en person, sa att dens vän hade förolyckats i en bilolycka, han ville inte leva. Denne person ryste till och började fråga om detaljer, jag sa som det var hur,var och när. (färg och modell på bilen mm) Han började gråta och sa att ja, där satte du dig mitt på spiken.

Så visst kan jag. 30 pers kan inte ha fel.

Det lutar åt spökjakt igen nu..höh. *host,host*

Men denna gången vet jag vadf jag FÅR göra och inte!!

*Ge fan i pendeln helt enkelt!*


Och en till sak: Ni som vill veta mera, dvs har fått många som frågar hur man ska göra om man har en ande med sig, ja det är rätt enkelt. Tycker du det är en obehaglig känsla eller en behaglig?
Oftast vill dom bara ge sig till känns.. *Lite skrammel här o där*
Då tycker jag att ni ska bara tala om för anden att ni hör den, och om den vill säga er nått?

Kan vara att "vattna blommorna" till att Här är jag och jag är buuusig!

Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Linn

Sv: Nääe, vi var inte dit. Min pojkvän har vart där tidigare.. jasså är det? De va som tusan. Varför är de videoövervakat? Ah i säter har jag rdan vart, på kyrkogården & fasta paviljongen :) Det var spännande!

2008-11-09 @ 20:34:26
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/
Postat av: Linn

Sv: Va konstigt. Det är inte solbacken du menar då? En stoor gul byggnad? För det ska tydligen va videoövervakat nu. Frågade Dennis o han säger att inte Norn's herrgård är det men de va ett tag sen han va där också..

2008-11-09 @ 21:12:59
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/
Postat av: Linn

Sv: Då kanske det var solbacken då :D Haha, "backen" kanske för att de ligger i en backe :D

2008-11-09 @ 22:00:33
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0