Carro/Häxan -

Strippstången månne?

Ikväll blir det Blge och S2. haha...Den här gången ska jag fan få upp ida och strippdansa lite med mig.. Daaarling och jag ska förfesta hemma hos henne, haha. Kan ju bli en Film av det om jag orkar. Bäst är det nog om jag tar med mig laddaren te henne eftersom den är nollad med batteri..

haha, Föresten har jag hittat mig underbara låt nu.

tAKiDA - Handlake Village


Lyssnar och sjunger för fulla muggar. Lika bra att ta hem den eller nått! haha...
är fortfarande bitter på filmen igår.
Är dessutom sexigt intresserad av killarna i den..grrr... *fi fan vad läckra om man hade dom en natt..* :P
Nä, nu ska jag knata in te stan och ta bussilussen te Blge. :D

Seee yaaaa!!

Kommer att bli skapligt ### ikväll.. haha, jag å mitt vin! Vi ska daita ikväll. jag, mitt vin och ida!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0