Carro/Häxan -

T-Spoon - Summer Love (1999)

Sitter och tjoar till låten, Som säkert är 100 år gammal. Men nu bryr jag mig ärligt talat inte hur jävla gammal låthelvetet är. För den är BRAAAA! Så det så!
Ändrade till låten Mercedes Benz med samma grupp.. Fastnade för den för några år sen när jag åkte i leksand med Andreas..

Typisk låt som jag och Cattis skulle sitta och digga i bilen, why i dont know. Troligtvis ironidigga. höhö..Vi veeet, we are the best of the best. :D
(Oj, nu tog Carro i för full hals!)
Så så pinsamt sugen på Cola, men den e nästan slut och jag måste göra en liter om det ska funka, annars når inte den där jävla kolsyre slangen ner till vattnet. *Dålig att dom inte uppfann en längre slang jäkel.*

Tror fan inte att jasg tål mat längre. Är inte hungrig på dagarna alls. Dom här 5 försvunna kilorna kanske talar om att det e dax att föda sig själv. Nu tror ni att ååå hon e sjuk, but nooo. Har bara jävligt lätt för att dyka ner i vikt så fort jag inte äter 5 mål mat om dagen..

Har sovit ovanligt mycket idag.. Nu e ja pigg *RÖV*
Men ska snart gå och slumra, Anar att jag är tröttare än jag tror.
Vikket långt inlägg jag orkade pilla ner här da, Det var det värsta!! haha!!
Haft en annars "bra" dag, förutom vissa saker.
Har för övrigt ett hat till ehmn, SKOLAN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0