Carro/Häxan -

Tamtadamm!!

Årets Rikspucko har äntrat scenen, Idag ska det handla om det kalla vädret, imorgon funderar jag på Sol, men det återstår att se om Solen vill komma fram eller inte.
Borde kalla mig för årets kommunpucko istället, eftersom jag hörde på radion att någon annan hade åtalat sig den titeln som årets rikspucko. (Skämt o sido, jag kommer ingen vart, och dessutom babblar jag på i nattmössan)

Dax för en sk bra tupplur månne?

Tror det jag, annars kommer jag väl gå ut imorgon i bara toffler eller nått, eftersom jag tror att jag har skorna på mig redan.

Svammel,svummel, tamtadamm.

Å så var det med det, Det här är Bo-A-Orm, Åter till studion och bloggens matte, Carro!

Gnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0